Dění kolem YouTube kanálu MikeJePán, sleduji pečlivě a z povzdálí už od samého počátku. Jednak mě to zajímá pracovně. A za druhé chci mít jako zodpovědný otec přehled o tom, co za individua působí na nejen mé děti. Sám jsem se několikrát setkal i s hlavním aktivistou proti Majkovi, Petrem Vojnarem, který proti těmto videím bojuje už několik měsíců. Stejně tak sleduji uzavřené Facebookové skupiny bojující proti Majkovým aktivitám. Ale k věci…

Kolem Majka se už dlouho točí další v marketingu provařená postava a tou je Jan Plavec. Sám a asi nebudu jediný si jej dovolím nazvat „prodavačem teplé vody“. Dokázal zahltit internet hromadou myšlenek a citátů, které občas sice zněly hezky, ale pro nás lidi z branže spíše trapně. Dost mi to připomínalo spíš nějaké Multilevel aktivity.  Dalších kauz kolem něj bylo už více než dost, ta poslední pokud se nepletu byla kolem marketingové kampaně pro ODA, strany pana Pavla Sehnala. Dopadla stejně rychle jako začala a skončila během pár dní vyhazovem Jana Plavce. To myslím hovoří z pohledu marketingových kvalit a odbornosti za vše.

Nicméně po posledním vyhazovu z ODA zřejmě došlo u Honzy Plavce k menší sebereflexi a natočil video, které stojí za to shlédnout. Nejen, že se veřejně distancuje od Majka, ale víceméně si v něm správně sype popel na hlavu. Prý dospěl. Za ten popel ho chválím, to zda dospěl ukáže až čas a jeho další kroky. Je škoda, že to prozření přišlo až po tak velmi dlouhé době. Protože napravit si takto pokažené jméno, nebude vůbec jednoduché.

By | 2017-10-03T23:50:54+00:00 Říjen 3rd, 2017|Sociální sítě|